.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت و راهكارهاي اجرائي شدن اصل 44

معاون سياسي وامنيتي استاندار مازندران گفت: اجراي اصل 44 يکي از دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري است و ما براي اينکه به رشد و توسعه برسيم، يکي از راهکارها و کارهاي زيربنايي همين اجرايي شدن اصل 44 است.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه مازندران، جواد قناعت امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاحيه دبيرستان دولتي شريعت زاده در آمل با اشاره به اينکه حکومت جمهوري اسلامي در ميان حکومت‌هاي دنيا يکتاست و يک انقلاب جديد را به جهان معرفي کرده است، گفت: افتخار ما اين است که در دولتي خدمت مي‌کنيم که اهل کارها و تصميمات بزرگ است و جراحي‌هاي بزرگي را در طول سه سال گذشته انجام داده است.


وي خدمات دولت در عرصه اقتصادي، اجرايي شدن اصل 44 و هدفمند کردن يارانه‌ها را از کارهاي مهم و اساسي برشمرد و گفت: اين مهم در گذشته يا انجام نمي‌شد و يا اگر هم انجام مي‌شد بعضي از مسوولين سهامدار کارخانجات بزرگ مي‌شدند، ولي امروز هر شهروندي مي‌تواند سهم داشته باشد.


قناعت افزود: اجراي اصل 44 يکي از دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري است و ما براي اينکه به رشد و توسعه برسيم يکي از راهکارها و کارهاي زيربنايي همين اجرايي شدن اصل 44 است.


وي در رابطه با هدفمند کردن يارانه‌ها با بيان اينکه در گذشته در قانون بوده ولي به هر دليلي انجام نگرفته است، گفت: الآن مي‌بينيم وقتي اين امر در دولت شروع مي‌شود چه مقاومت‌ها و مخالفت‌هايي با آن صورت مي‌گيرد، ولي خوشبختانه بيش از 90 درصد خانوارها در تکميل فرم اطلاعات اقتصادي شرکت کردند.


قناعت اضافه کرد: وقتي دولت پر کار و کم هزينه باشد و با سرعت فراوان از طريق راه ميان بر و با نوآوري و شکوفايي مي‌خواهد به قله‌هاي سعادت برسد، بايد کارهاي انقلابي و حماسي صورت بگيرد.


معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران با تقدير از پروژه‌هاي افتتاح شده در سطح شهرستان آمل و اشاره به اينکه دانش آموزان نبايد در کتب درسي محدود شوند، گفت: انتظار ما اين است که دانش آموزان از اين محيط‌هاي سالم، پاک و مقدس استفاده کنند و انسان‌هايي آماده و به روز خارج شوند.


به گزارش ايسنا، عبدالوحيد فياضي، رئيس آموزش و پرورش استان مازندران نيز طي سخناني دولت نهم را "دولت بي زبان" خواند و گفت: خدمات خوبي در عرصه‌هاي سازندگي در دولت انجام شده است که زبان گفتن ندارد.


وي از اضافه شدن 800 کلاس درس به فضاي آموزشي استان تاکنون خبر داد و گفت: دانش آموزان بايد با تحصيل، تهذيب و ايمان قدر اين کارها را بدانند. نياکان ما در فضاهاي محدود درس خواندند و انسان‌هاي بزرگي شدند، نکند ما در فضاهاي بزرگ درس بخوانيم و آدم هاي کوچکي شويم.


اکبر لطفي، رييس آموزش و پرورش شهرستان آمل نيز با اشاره به اينکه 35 پروژه در حال ساخت در اين شهرستان وجود دارد، گفت: 22 پروژه از سال 85 تاکنون کلنگ خورده است که بسياري از آنها يا تحويل شده‌اند و يا در حال تحويل مي باشند.


وي به تک نوبته شدن 10 مدرسه و يك هزار و 200 دانش آموز به واسطه ساخت و سازهاي صورت گرفته تاکنون اشاره کرد و گفت: تا دهه فجر امسال نيز 6 پروژه که کل هزينه‌هاي آن را خيرين تقبل کرده‌اند، به بهره برداري مي‌رسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.